fbpx

Termeni și condiții generale

Danube Marketing SRL

pentru DISTRIBUȚIA MĂRFURILOR ÎN WEB-SHOP-uri

Soluționarea online a litigiilor

Comisia UE a oferit o platformă online pentru soluționarea online a litigiilor la următorul link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

1 Domeniul de aplicare

1. Următorii termeni și condiții, denumite în continuare „Termeni și condiții generale“, fac parte din fiecare contract încheiat între Danube Marketing SRL cu sediul social și adresa comercială în Strada Theodor Aman 27, Casa Austria, 010779 București, România, denumită în continuare „Danube Marketing SRL“ și client cu privire la livrarea și achiziționarea bunurilor oferite de Danube Marketing SRL în magazinul online.

2. Danube Marketing SRL furnizează servicii exclusiv pe baza acestor termeni și condiții generale.

3. Termenii și condițiiile generale pot fi modificate oricând de către Danube Marketing SRL și este luată în considerare varianta din momentul comenzii clientului. Termenii și condițiile generale pot fi stocate și imprimate de către client.

4. Alți Termeni și Condiții nu sunt valabile decât dacă, Danube Marketing SRL a fost de acord cu acestea, în scris, înainte de a accepta comanda.

5. Prin plasarea unei comenzi, clientul este de acord cu Termenii și Condițiile Generale.

6. Clientul declară în mod expres că va folosi acest site numai în scopul utilizării prevăzute. Folosirea necorespunzătoare a site-ului, precum manevrarea neautorizată, transmiterea de date incorecte, transmiterea neutorizată de date către terți etc. conduc la pretenții pentru daune din partea Danube Marketing SRL față de client cu privire la prejudiciul suferit de noi în urma utilizării necorespunzătoare.

2. Partenerii contractuali și proprietarii media.

Furnizorul și partenerul contractual al clientului este Danube Marketing SRL cu sediul în România, București, Str. Theodor Aman, nr. 27 număr registrul comerțului: J40/1188/31.01.2013

Tel +40 720 711 640, Email: perauer@marketing-a.com. Responsabil legal este Eva-Simone Perauer.

III. Încheierea contractului

1. Prezentarea produselor Danube Marketing SRL, în special pe internet, nu obligă Danube Marketing SRL la nicio ofertă.

2. Danube Marketing SRL acceptă comenzi prin telefon și prin intermediul magazinului online. Clientul are posibilitatea de a alege din ofertă după cum dorește. În magazinul online mărfurile sunt plasate în coșul de cumpărături folosind procesul de cumpărare prevăzut în acest scop. O comandă este posibilă numai dacă toate câmpurile obligatorii marcate cu * din formularul de comandă sunt completate. În cazul în care lipsesc informații sau Danube Marketing SRL nu poate procesa comanda din alte motive, clientul va primi un mesaj de eroare pe e-mail. Înainte de trimiterea finală a comenzii, clientului i se oferă posibilitatea de a-și corecta comanda. Clientul primește informații detaliate cu privire la plasarea comenzii direct în cursul procesului de comandă.

3. Imediat ce procesul de comandă este finalizat, clientul va fi anunțat despre acest lucru printr-o fereastră de informare. Din acest moment, anulările nu mai sunt posibile.

4. În cazul în care clientul plasează o comandă pe pahardevin.ro, denumit în continuare ”Magazin Online Danube Marketing SRL”, acesta va primi un e-mail de la Danube Marketing SRL la adresa pe care a furnizat-o, confirmând primirea comenzii și enumerând detaliile acesteia (confirmarea comenzii). Această confirmare a comenzii nu reprezintă încă acceptarea ofertei de către Danube Marketing SRL, ci are doar scopul de a informa clientul despre primirea comenzii.

5. Un contract de vânzare cu Danube Marketing SRL, își încheie valabilitatea doar atunci când Danube Marketing SRL trimite clientului produsul comandat sau îl predă unui serviciu de curierat sau unei firme de logistică, iar clientului i se trimite o confirmare de expediere prin e-mail.

6. Dacă, din motive pentru care Danube Marketing SRL nu este responsabilă, nu este posibilă trimiterea unui produs comandat de client, atunci acesta nu va fi menționat în confirmarea de expediere. Nu se încheie un contract de vânzare pentru mărfurile care nu sunt incluse în confirmarea de expediere. În orice caz, comanda va fi îndeplinită în termen de 30 de zile de la confirmarea comenzii. În cazul în care acest lucru nu este posibil pentru Danube Marketing SRL, clientul va fi informat imediat prin e-mail.

V. Politica de anulare

Dreptul de retragere

1.Clienții, care sunt consumatori în sensul Legii privind protecția consumatorilor sau a unor legi similare din țările lor de reședință se pot retrage din declarația contractuală în termen de 14 zile calendaristice fără a oferi motive.

2.Perioada de retragere începe de îndată ce clientul a preluat bunurile. Ziua în care au fost preluate produsele nu este inclusă în termen. Sâmbăta, duminica și sărbătorile legale sunt incluse în calculul termenului limită. Expedierea la timp a declarației de retragere sau returnarea mărfurilor este suficientă pentru a respecta perioada de retragere. Declarația de retragere trebuie făcută în scris.

3.Clientul își poate exercita dreptul de retragere, printr-o înștiințare în scris, despre decizia sa de a revoca acest contract, adresată către Danube Marketing SRL, Str. Theodor Aman, nr. 27, București, România sau prin intermediul poștei electronice la adresa de email office@pahardevin.ro.

Pentru a respecta termenul limită, este suficientă trimiterea de către client a înștiințării privind exercitarea dreptului de anulare înainte de expirarea perioadei de anulare.

4. În cazul retragerii efective, serviciile prestate reciproc vor fi amânate. Bunurile vor fi returnate de către client într-o stare nefolosită, ca și produse noi ce pot fi revândute. Bunurile despre care se poate dovedi că au fost deteriorate de către client sau care au fost folosite parțial sau integral nu vor fi preluate de către Danube Marketing SRL ți clientului nu i se va rambursa plata efectuată.

5.Returnarea mărfurilor către Danube Marketing SRL de către client în caz de retragere este gratuită pentru client. În acest scop, trebuie făcută mai întâi o înștiințare în scris în conformitate cu punctul 12. Garanții din Termenii și condițiile generale.

6. Nu există drept de retragere pentru bunurile care, datorită naturii lor, nu sunt potrivite pentru returnare, care se pot strica rapid sau al căror termen de valabilitate e depășit. Dacă unul sau mai multe produse dintr-un pachet cu un set de produse ajung la client deteriorate, doar produsele deterioarate vor fi înlocuite.

Consecințele revocării

1. În cazul în care clientul revocă acest contract, Danube Marketing SRL va rambursa clientului toate plățile efectuate în legătură cu produsele revocate, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea de către client a unui alt tip de livare decât cel oferit de Danube Marketing SRL, imediat și cel târziu în termen de 14 zile de la data la care Danube Marketing SRL a primit notificarea de anulare a prezentului contract. Pentru această rambursare, Danube Marketing SRL folosește același mijloc de plată pe care clientul l- a folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a negociat în mod expres altceva cu clientul final.

2. Danube Marketing SRL poate reține rambursarea până când bunurile au fost returnate sau până când clientul a furnizat dovada că bunurile au fost returnate, în funcție de care modaliate se realizează mai rapid. Clientul trebuie să returneze sau să predea marfa către Danube Marketing SRL imediat și în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care a trimis declarația de anulare. Termenul limită este respectat dacă clientul trimite marfa înnainte de expirarea perioadei de 14 zile și aceasta se poate verifica.

3.Exemplul de formular de anulare:

Către (introduceți numele, prenumele, adresa, e-mailul)

Eu/Noi (*)revoc prin prezenta contractul încheiat de mine/noi pentru achiziționarea următoarelor bunuri (*)

Comandat pe (*)/primit pe (*)

Numele consumatorului/consumatorilor

Adresa consumatorului(ilor), inclusiv codul poștal și orașul

Date de contact ale consumatorului: Telefon, E-mail

Semnătura consumatorului/ilor (doar dacă notificarea se face pe hârtie)

Data

Fotografiile atașate ale produsului și ambalajului distrus, fotografii ce sunt absolut esențiale. Dacă nu sunt trimise, produsele nu pot fi schimbate.

(*) Se șterge asterixul și se completează după caz, sau nu se completează, după caz.

VI. Livrările

1. Marfa se livrează exclusiv din depozitul central la adresa de livrare furnizată de client. În cazul în care clientul este consumator, locul efectuării livrării este adresa de livrare furnizată de client. În magazinul online DANUBE MARKETING SRL, clientul va găsi informații despre disponibilitatea bunurilor pe care le-a comandat. Danube Marketing SRL subliniază că toate informațiile privind disponibilitatea, expedierea și livrarea produselor sunt doar estimative și sunt doar orientative, întrucât mărfurile sunt vândute și prin alte canale.

2. În cazul în care Danube Marketing SRL ia cunoștință în timpul procesării unei comenzi că produsele comandate de client nu sunt disponibile, clientul va fi informat despre această împrejurare în scris prin e-mail și, sub rezerva acordului consumatorului, se va proceda la înlocuirea sau schimbul produsului cu un produs similar.

3. Produsele comandate sunt livrate printr-un serviciu de curierat extern. Livrarea se poate face în orice zi lucrătoare (de luni pânâ vineri, cu excepția cazului în care este sărbătoare legală) în timpul programului normal de lucru.

4. În cazul în care clientul este persoană fizică, riscul de transport este suportat de serviciul de curierat sau de firma de logistică. În cazul în care clientul a încheiat el însuși un contract de transport fără a utiliza una dintre opțiunile de furnizori propuse de Danube Marketing SRL, riscul este deja transferat transportatorului selectat în momentul predării mărfii.

5. Pe de altă parte, în cazul în care clientul este antreprenor, riscul trece către client de îndată ce Danube Marketing SRL a predat mărfurile transportatorului sau persoanei responsabile cu efectuarea expedierii.

VII. Prețuri

1.Prețurile mărfurilor oferite în magazinul online Danube Marketing SRL sunt prețuri brute în euro și nu includ toate taxele legale precum și taxele de trasnport pentru livrările în România. Orice costuri de ambalare și transport nu sunt incluse.

2. Prețurile oferite se bazează pe costurile la momentul în care prețul a fost cotat pentru prima dată. În cazul în care costurile se modifică înnainte ca clientul să plaseze o comandă, Danube Marketing SRL are dreptul să ajusteze prețurile în consecință. Prețurile obligatorii sunt afișate în magazinul Danube Marketing SRL după ce marfa a fost selectată în coșul de cumpărături și sunt afișate în confirmarea scrisă a comenzii emisă de Danube Marketing SRL în momentul plasării unei comenzi.

3. Clientul suportă toate costurile aferente transportului. Costurile de livrare sunt afișate la comandă în magazinul online Danube Marketing SRL după selectarea mărfurilor din coșul de cumpărături și sunt afișate și în confirmarea comenzii transmisă în scris de Danube Marketing SRL la plasarea comenzii.

4. La trimiterea mărfurilor în țări din afara Uniunii Europene se pot aplicca taxe vamale suplimentare, care nu sunt incluse în preț și trebuie suportate de client. În plus, astfel de livrări pot fi efectuate doar de către Danube Marketing SRL dacă nu există obstacole legale sau logistice disproporționate în calea livrării.

5. În cazul în care un client este în situația de nerespectare a plății, chiar dacă clientul nu plătește din vina proprie, clientul se obligă să plătească taxele somării rezultate și dobânda la rata actuală de 9,0% pe an, plus impozitul pe vânzări de pătit. Toate costurile suportate de agenția de colectare însărcinată să încaseze creanța și facturate către Danube Marketing SRL vor fi suportate de clientul care se află în întârziere de plată, cu condiția ca aceste costuri să fie rezonabile și necesare pentru o urmărire judiciară adecvată.

6. Plățile sunt mai întâi creditate din dobândă și costuri. Fiind de acord cu Termenii și Condițiile Generale, clientul este de acord ca, în caz de neplată, Danube Marketing SRL să furnizeze numele (inclusiv numele anterioare), sexul adresa, profesia, soldul restant și datele de logare agențiilor de colectare a creanțelor autorizate.

VIII. Compensare

1. Compensarea către client este posibilă numai dacă cererile sale financiare au fost stabilite de o instanță sau au fost recunoscute de către Danube Marketing SRL

IX. Păstrarea titlului de proprietate

1. Bunurile rămân proprietatea Danube Marketing SRL până când toate bunurile din aceeași comandă au fost achitate integral.

X. Prelucrarea datelor

1. Clientul este de acord ca datele furnizate de acesta în comandă (salut, titlu, nume, prenume, data nașterii, stradă, număr, etaj, apartament, sector, oraș, județ, țară, număr de telefon, adresă de e-mail, detalii bancare) furnizate către Danube Marketing SRL sunt prelucrate în scopul stocării. Mai mult de atât, datele sunt stocate ți păstrate de Danube Marketing SRL pentru onorarea comenzilor, facturare, formularea pretențiilor contractuale, în scopuri de service clienți și pentru trimiterea de e-mailuri publicitare.

2. În plus, clientu este de acord să primească mesaje de la Danube Marketing SRL despre produsele sale, ofertele curente și alte informații legate de companie prin intermediul e-mail-urilor publicitare, în spcial newslettere.

3. Pe acest site, tehnologiile sunt folosite pentru a colecta șistoca date în scopuri de amrketing și optimazare. Din aceste date, profilurile de utilizatori sunt create sub pseudonim. Cookie-urile pot fi folosite. Cookie-urile sunt fișiere text mici care sunt stocate local ăn memoria cache a browserului de internet al vizitatorului site-ului web. Cookie-urile permit recunoșterea browserului de internet. Datele colectate ăn acest fel nu sunt folosite pentru a identifica personal vizitatorul acestui site web și nu sunt combinate cu date personale despre purtătorul pseudonimului. Datele sunt colectate exclusiv în scopurile proprii ale Danube Marketing SRL și nu sunt transmise unor terși. Clientul are dreptul de a-și revoca în orice moment consimțământul pentru prelucrarea datelor și pentru primirea de e-mail-uri publicitare prin e-mail sau scrisoare către Danube Marketing SRL.

4. În cazul în care datele personale stocate despre client sunt incorecte, acestea vor fi corectate imediat după ce clientul a dat o notificare scrisă.

5. Declarația de protecție a datelor a Danube Marketing SRL în versiunea curentă valabilă este parte integrată a termenilor și conițiilor generale.

XI. Garanții

1. În cazul în care bunurile sunt defecte, Danube Marketing SRL este obligată, la alegerea clientului, să remedieze defectul sau să livreze marfuri noi fără vicii, dar numai mărfurile care prezintă defectul. Un set nu va fi înlocuit automat dacă doar o parte a mărfurilor este defectă. Prevederile legale privind garanția se aplică, cu excepția cazului în care se convine altfel în acești Termeni și Condiții Generale. Acest acord trebuie să fie în scris.

2. Danube Marketing SRL are dreptul de a refuza tipul de prestație suplimentar selectat, dacă acesta poate fi realizat doar cu costuri disproporționate și dacă celălalt tip de performanță suplimentară nu ar atrage dezavantaje semnificative pentru client. În cazul în care executarea suplimentară eșuează, clientul poate alege să se retragă din contract sau să solicite o reducere a prețului de achiziție.

3. Promisiunile și/sau declarațiile, cum ar fi utilitatea sau proprietățile speciale ale produselor, nu sunt obligatorii și nu reprezintă o asigurare expresă a proprietăților specifice dacă nu sunt făcute în scris.

4. Abaterile legate de producție, comerciale sau minore, abaterile de ordin tehnic de calitate, culaore și mărime ale materiilor prime utilizate, precum și modificările de gust, culare și ambalaj, nu constituie vicii de garanție sau neîndeplinirea contractului.

XII. Limitarea răspunderii

1. Cu excepția vătămării vieții, a corpului și a sănătății unei persoane, Danube Marketing SRL este răspunzătoare numai pentru prejudiciile care pot fi atribuite unui comportament inteționat sau grav neglijent. Acest lucru se aplică ți daunelor indirecte, cum ar fi profitul pierdut în special. Cererile de despăgubire în cazuri de neglijență ușoară sunt excluse.

XIII. Alegerea legii și a locului de jurisdicție

1. Relația contractuală și toate pretențiile care decurg din acestea sunt supuse sistemului juridic al României cu excluderea Convenției ONU de vânzare.

XIV. Clauze de separare și dispoziții finale

1. În cazul în care prevederile individuale ale acestor Termeni și Condiții Generale sunt ineficiente sau inaplicabile sau devin ineficiente sau inaplicabile după încheierea contractului, valabilitatea celorlați Termeni și Condiții Generale va rămâne neafectată. Prevederea nulă sau inaplicabilă și executorie ale cărei efecte se aproprie cel mai mult de obiectivul economic urmărit de părțile contractante cu prevederea invalidă sau inaplicabilă. Prevederile de mai sus se aplică în mod corespunzător în cazul în care Termenii și Condițiile Generale se dovedesc a fi incomplete.

2. Locul efectuării este sediul social al Danube Marketing SRL dacă clientul este antreprenor.

3. Cerere scrisă prin e-mail la office@marketing-a.com

informatii suplimentare:

Obiecte de activitate a firmei:

Domeniul principal de activitate al Societății este 702 – Activitați de consultanță în management
Activitatea principală a societății este:
(2) Activitatea principală pe care o va
desfășura Societatea este: Activități de
consultanță pentru afaceri și management
– Cod CAEN 7022
(3) Activitățile secundare pe care le
va desfășura Societatea sunt:
0162 Activități auxiliare pentru creșterea
animalelor
0240 Activități de servicii anexe
silviculturii
1330 Finisarea materialelor textile
1412 Fabricarea articolelor de îmbrăcăminte
pentru lucru
1520 Fabricarea încălțămintei
1624 Fabricarea ambalajelor din lemn
1723 Fabricarea articolelor de papetărie
1729 Fabricarea altor articole din hârtie și
carton n.c.a.
1811 Tipărirea ziarelor
1812 Alte activități de tipărire n.c.a
1813 Servicii pregătitoare pentru
pretipărire
1814 Legatorie și servicii conexe
1820 Reproducerea înregistrărilor
2222 Fabricarea articolelor de ambalaj din
material plastic
2229 Fabricarea altor produse din material
activities – CAEN Code 702.
(2) The main activity carried out by the
Company is Business and other
management consultancy activities –
CAEN Code 7022.
(3) The secondary object of activity
carried out by the Company are:
0162 Support activities for animal
production
0240 Support services to forestry
1330 Finishing of textiles
1412 Manufacture of workwear
1520 Manufacture of footwear
1624 Manufacture of wooden containers
1723 Manufacture of paper and paper
products
1729 Manufacture of other articles of
paper and paperboard
1811 Printing of newspapers
1812 Other printing
1813 Pre-press and pre-media services
1814 Binding and related services
1820 Reproduction of recorded media
2222 Manufacture of plastic packing goods
2229 Manufacture of other plastic products
4
plastic
3212 Fabricarea bijuteriilor și articolelor
similare din metale și pietre prețioase
4611 Intermedieri în comerțul cu materii
prime agricole, animale vii, materii prime
textile și cu bunuri semifinite
4612 Intermedieri în comerțul cu
combustibili, minereuri, metale și produse
chimice pentru industrie
4613 Intermedieri în comerțul cu material
lemnos și de construcții
4614 Intermedieri în comerțul cu mașini,
echipamente industriale, nave și avioane
4615 Intermedieri în comerțul cu mobila,
articole de menaj și de fierarie
4616 Intermedieri în comerțul cu textile,
confecții de blană, încălțăminte și articole
din piele
4617 Intermedieri în comerțul cu produse
alimentare, băuturi și tutun
4618 Intermedieri în comerțul specializat
în vânzarea produselor cu caracter specific,
n.c.a.
4619 Intermedieri în comerțul cu produse
diverse
4621 Comerț cu ridicata al cerealelor,
semințelor, furajelor și tutunului neprelucrat
4631 Comerț cu ridicata al fructelor și
3212 Manufacture of jewellery and related
articles
4611 Agents involved in the sale of
agricultural raw materials, live animals,
textile raw materials and semi-finished
goods
4612 Agents involved in the sale of fuels,
ores, metals and industrial chemicals
4613 Agents involved in the sale of timber
and building materials
4614 Agents involved in the sale of
machinery, industrial equipment, ships and
aircraft
4615 Agents involved in the sale of
furniture, household goods, hardware and
ironmongery
4616 Agents involved in the sale of textiles,
clothing, fur, footwear and leather goods
4617 Agents involved in the sale of food,
beverages and tobacco
4618 Agents specialized in the sale of
other particular products
4619 Agents involved in the sale of a
variety of goods
4621 Wholesale of grain, unmanufactured
tobacco, seeds and animal feeds
4631 Wholesale of fruit and vegetables
5
legumelor
4632 Comerț cu ridicata al cărnii și
produselor din carne
4633 Comerț cu ridicata al produselor
lactate, ouălelor, uleiurilor și grăsimilor
comestibile
4634 Comerț cu ridicata al băuturilor
4637 Comerț cu ridicata cu cafea, ceai cacao
și condimente
4638 Comerț cu ridicata specializat al altor
alimente, inclusiv pește crustacee și moluște
4641 Comerț cu ridicata al produselor textile
4690 Comerț cu ridicata nespecializat
4711 Comerț cu amănuntul în magazine
nespecializate, cu vânzare predominantă de
produse alimentare, băuturi și tutun
4741 Comerțul cu amănuntul al
calculatoarelor, unităților periferice și
software-ului, în magazine specializate
4742 Comerț cu amănuntul al
echipamentului pentru telecomunicații, în
magazine specializate
4751 Comerțul cu amănuntul al textilelor, în
magazine specializate
4761 Comerț cu amănuntul al cărților, în
magazine specializate
4762 Comerț cu amănuntul al ziarelor și
articolelor de papetărie, în magazine
specializate
4763 Comerț cu amănuntul al discurilor și
benzilor magnetice cu sau fără înregistrări
4632 Wholesale of meat and meat products
4633 Wholesale of dairy products, eggs and
edible oils and fats
4634 Wholesale of beverages
4637 Wholesale of coffee, tea, cocoa and
spices
4638 Wholesale of other food, including
fish, crustaceans and mollusks
4641 Wholesale of textiles
4690 Non-specialized wholesale trade
4711 Retail sale in non-specialized stores
with food, beverages or tobacco
predominating
4741 Retail sale of computers, peripheral
units and software in specialized stores
4742 Retail sale of telecommunications
equipment in specialized stores
4751 Retail sale of textiles in specialized
stores
4761 Retail sale of books in specialized
stores
4762 Retail sale of newspapers and
stationery in specialized stores
4763 Retail sale of music and video
recordings in specialized stores
6
audio/video, în magazine specializate
4778 Comerț cu amănuntul al altor bunuri
noi, în magazine specializate
4779 Comerț cu amănuntul al bunurilor de
ocazie vândute prin magazine
4791 Comerț cu amănuntul prin
intermediul caselor de comenzi sau prin
Internet
4799 Comerț cu amănuntul efectuat în
afara magazinelor, standurilor, chioșcurilor
și piețelor
5210 Depozitări
5610 Restaurante
5621 Activități de alimentație (catering)
pentru evenimente
5629 Alte activități de alimentație n.c.a
5630 Baruri și alte activități de servire a
băuturilor
5811 Activități de editare a cărților
5812 Activități de editare de ghiduri,
compendii, liste de adrese și similare
5813 Activități de editare a ziarelor
5814 Activități de editare a revistelor și
periodicelor
5819 Alte activități de editare
5821 Activități de editare a jocurilor de
calculator
5829 Activități de editare a altor produse
software
4778 Other retail sale of new goods in
specialised stores
4779 Other retail sale not in stores, stalls
or markets
4791 Retail sales via mail orders houses
or via Internet
4799 Other retail sale not in stores, stalls
or markets
5210 Warehousing and storage
5610 Restaurants and mobile food service
activities
5621 Event catering activities
5629 Other food service activities
5630 Beverage serving activities
5811 Book publishing
5812 Publishing of directories
5813 Publishing of newspapers
5814 Publishing of periodicals and
journals
5819 Other publishing activities
5821 Publishing of computer games
5829 Other software publishing
7
5911 Activități de producție
cinematografică, video și de programe de
televiziune
5912 Activități de postproducție
cinematografică, video și de programe de
televiziune
5920 Activități de realizare a
înregistrărilor audio și activități de editare
muzicală
6010 Activități de difuzare a programelor
de radio
6020 Activități de difuzare a programelor
de televiziune
6110 Activități de telecomunicații prin
rețele cu cablu
6120 Activități de telecomunicații prin rețele
fară cablu (exclusiv prin satelit)
6130 Activități de telecomunicații prin
satelit
6190 Alte activități de telecomunicații
6202 Activități de consultanță în
tehnologia informației
6203 Activități de management (gestiune
și exploatare) a mijloacelor de calcul
6209 Alte activități de servicii privind
tehnologia informației
6311 Prelucrarea datelor, administrarea
paginilor web și activități conexe
6312 Activități ale portalurilor web
6391 Activități ale agențiilor de știri
6399 Alte activități de servicii
5911 Motion picture, video and television
program production activities
5912 Motion picture, video and television
programme post-production activities
5920 Sound recording and music publishing
activities
6010 Radio broadcasting
6020 Television programming and
broadcasting activities
6110 Wired telecommunications activities
6120 Wireless telecommunications
activities
6130 Satellite telecommunications
activities
6190 Other telecommunications activities
6202 Computer consultancy activities
6203 Computer facilities management
activities
6209 Other information technology and
computer service activities
6311 Data processing, hosting and related
activities
6312 Web portals
6391 News agency activities
6399 Other information service activities
n.e.c.
8
informaționale n.c.a
6420 Activități ale holdingurilor
7010 Activități ale direcțiilor (centralelor),
birourilor administrative centralizate
6820 Inchirierea si subinchirierea bunurilor
imobiliare proprii sau inchiriate
7021 Activități de consultanță în domeniul
relațiilor publice și al comunicării
7721 Activitati de inchiriere si leasing cu
bunuri recreationale si echipament sportiv.
(fara leasing).
7311 Activități ale agențiilor de publicitate
7312 Servicii de reprezentare media
7320 Activități de studiere a pieței și de
sondare a opiniei publice
7410 Activități de design specializat
7420 Activități fotografice
7430 – Activități de traducere scrisă și orală
7490 Alte activități profesionale, științifice
și tehnice n.c.a.
7729 Activități de închieriere și leasing cu
alte bunuri personale și gospodăresti n.c.a
7733 Activități de închiriere și leasing cu
mașini și echipamente de birou (inclusiv
calculatoare)
7740 Leasing cu bunuri intangibile
(exclusiv financiare)
7810 Activități ale agențiilor de plasare a
forței de muncă
7912 Activități ale tur-operatorilor
7990 Alte servicii de rezervare și asistentă
6420 Activities of holding companies
7010 Activities of head offices
6820- Renting and operating of own or
leased real estate
7021 Public relations and communication
activities
7721 Renting and leasing of recreational
and sports goods (without leasing).
7311 Advertising agencies
7312 Media representation
7320 Market research and public opinion
polling
7410 Specialized design activities
7420 Photographic activities
7430 – Translation and interpretation
activities
7490 Other professional, scientific and
technical activities n.e.c.
7729 Renting and leasing of other personal
and household goods
7733 Renting and leasing of office
machinery and equipment (including
computers)
7740 Leasing of intellectual property and
similar products , except copyrighted works
7810 Activities of employment placement
agencies
7912 Tour operator activities
7990 Other reservation service and
9
turistică
8211 Activități combinate de secretariat
8219 Activități de fotocopiere, de pregătire a
documentelor și alte activități specializate de
secretariat
8220 Activități ale centrelor de
intermediere telefonică (call center)
8230 Activități de organizare a
expozițiilor, târgurilor și congreselor
8291 Activități ale agențiilor de colectare
și a birourilor (oficiilor) de raportare a
creditului
8292 Activități de ambalare
8299 Alte activități de servicii support
pentru întreprinderi n.c.a.
8413 Reglementarea și eficientizarea
activităților economice
8560 Activități de servicii suport pentru
învățământ
9001 Activități de interpretare artistică
(spectacole)
9002 Activități suport pentru interpretarea
artistică (spectacole)
9003 Activități de creare artistică
9004 Activități de gestionare a sălilor de
spectacol
9329 Alte activități recreative și
distractive n.c.a.

Fiecare obiect de activitate

related activities

8211 Combined office administrative

service activities

8219 Photocopying, document preparation

and other specialised office support

activities

8220 Activities of call centre

8230 Organizations of conventions and

trade shows

8291 Activities of collection agencies and

credit bureaus

8292 Packaging activities

8299 Other business support service

activities n.e.c.

8413 Regulation of and contribution to

more efficient operation of businesses

8560 Educational support activities

9001 Performing arts

9002 Support activities to performing arts

9003 Artistic creation

9004 Operation of arts facilities

9329 Other amusement and recreation

activities.

(4) Each business object referred to in

this Article 5 stands as an independent

10

menționat în acest Articol 5 este un obiect

de activitate independent și nu va fi limitat

sau restricționat în vreun fel prin referire la

sau prin coroborare cu oricare dintre

prevederile prezentului Act Constitutiv.

(5) Societatea va putea întreprinde

oricare dintre activitățile sus-menționate,

direct sau prin intermediul unor terțe părți,

persoane fizice sau juridice, prin înființarea

de noi societăți, cumpărarea de părți sociale,

fuziuni, parteneriate sau alte forme de

desfășurare a activității.

en_USEnglish