fbpx

Termeni și condiții generale

Termeni și Condiții Generale

Termeni și condiții generale Pentru Danube Marketing SRL

pentru DISTRIBUȚIA MĂRFURILOR ÎN WEB-SHOP-uri

Soluționarea online a litigiilor

  • 1 Domeniul de aplicare

1. Următorii termeni și condiții, denumite în continuare „Termeni și condiții generale“, fac parte din fiecare contract încheiat între Danube Marketing SRL cu sediul social și adresa comercială în Strada Theodor Aman 27, Casa Austria, 010779 București, România, denumită în continuare „Danube Marketing SRL“ și client cu privire la livrarea și achiziționarea bunurilor oferite de Danube Marketing SRL în magazinul online.

2. Danube Marketing SRL furnizează servicii exclusiv pe baza acestor termeni și condiții generale.

3. Termenii și condițiiile generale pot fi modificate oricând de către Danube Marketing SRL și este luată în considerare varianta din momentul comenzii clientului. Termenii și condițiile generale pot fi stocate și imprimate de către client.

4. Alți Termeni și Condiții nu sunt valabile decât dacă, Danube Marketing SRL a fost de acord cu acestea, în scris, înainte de a accepta comanda.

5. Prin plasarea unei comenzi, clientul este de acords cu Termenii și Condițiile Generale.

6. Clientul declară în mod expres că va folosi acest site numai în scopul utilizării prevăzute. Folosirea necorespunzătoare a site-ului, precum manevrarea neautorizată, transmiterea de date incorecte, transmiterea neutorizată de date către terți etc. conduc la pretenții pentru daune din partea Danube Marketing SRL față de client cu privire la prejudiciul suferit de noi în urma utilizării necorespunzătoare.

2. Partenerii contractuali și proprietarii media.

  1. Furnizorul și partenerul contractual al clientului este Danube Marketing SRL cu sediul în România, București, Str. Theodor Aman, nr. 27 număr registrul comerțului: J40/1188/31.01.2013

Tel +40 720 711 640, Email: perauer@marketing-a.com.

III. Încheierea contractului

1. Prezentarea produselor Danube Marketing SRL, în special pe Internet, nu obligă Danube Marketing SRL la nicio ofertă.

2. Danube Marketing SRL acceptă comenzi prin telefon și prin intermediul magazinului online. Clientul are posibilitatea de a alege din ofertă după cum dorește. În magazinul online mărfurile sunt plasate în coșul de cumpărături folosind procesul de cumpărare prevăzut în acest scop. O comandă este posibilă numai dacă toate câmpurile obligatorii marcate cu * din formularul de comandă sunt completate. În cazul în care lipsesc informații sau Danube Marketing SRL nu poate procesa comanda din alte motive, clientul va primi un mesaj de eroare pe e-mail. Înainte de trimiterea finală a comenzii, clientului i se oferă posibilitatea de a-și corecta comanda. Clientul primește informații detaliate cu privire la plasarea comenzii direct în cursul procesului de comandă.

3. Imediat ce procesul de comandă este finalizat, clientul va fi anunțat despre acest lucru printr-o fereastră de informare. Din acest moment, anulările nu mai sunt posibile.

 

4. În cazul în care clientul plasează o comandă pe pahardevin.ro, denumit în continuare ”Magazin Online Danube Marketing SRL”, acesta va primi un e-mail de la Danube Marketing SRL la adresa pe care a furnizat-o, confirmând primirea comenzii și enumerând detaliile acesteia (confirmarea comenzii). Această confirmare a comenzii nu reprezintă încă acceptarea ofertei de către Danube Marketing SRL, ci are doar scopul de a informa clientul despre primirea comenzii.

5. Un contract de vânzare cu Danube Marketing SRL, își încheie valabilitatea doar atunci când Danube Marketing SRL trimite clientului produsul comandat sau îl predă unui serviciu de curierat sau unei firme de logistică, iar clientului i se trimite o confirmare de expediere prin e-mail.

6. Dacă, din motive pentru care Danube Marketing SRL nu este responsabilă, nu este posibilă trimiterea unui produs comandat de client, atunci acesta nu va fi menționat în confirmarea de expediere. Nu se încheie un contract de vânzare pentru mărfurile care nu sunt incluse în confirmarea de expediere. În orice caz, comanda va fi îndeplinită în termen de 30 de zile de la confirmarea comenzii. În cazul în care acest lucru nu este posibil pentru Danube Marketing SRL, clientul va fi informat imediat prin e-mail.

V. Politica de anulare

Dreptul de retragere

 

1.Clienții, care sunt consumatori în sensul Legii privind protecția consumatorilor sau a unor legi similare din țările lor de reședință se pot retrage din declarația contractuală în termen de 14 zile calendaristice fără a oferi motive.

2.Perioada de retragere începe de îndată ce clientul a preluat bunurile. Ziua în care au fost preluate produsele nu este inclusă în termen. Sâmbăta, duminica și sărbătorile legale sunt incluse în calculul termenului limită. Expedierea la timp a declarației de retragere sau returnarea mărfurilor este suficientă pentru a respecta perioada de retragere. Declarația de retragere trebuie făcută în scris.

3.Clientul își poate exercita dreptul de retragere, printr-o înștiințare în scris, despre decizia sa de a revoca acest contract, adresată către Danube Marketing SRL, Str. Theodor Aman, nr. 27, București, România sau prin intermediul poștei electronice la adresa de email office@….

  1. Pentru a respecta termenul limită, este suficientă trimiterea de către client a înștiințării privind exercitarea dreptului de anulare înainte de expirarea perioadei de anulare.

    4. În cazul retragerii efective, serviciile prestate reciproc vor fi amânate. Bunurile vor fi returnate de către client într-o stare nefolosită, ca și produse noi ce pot fi revândute. Bunurile despre care se poate dovedi că au fost deteriorate de către client sau care au fost folosite parțial sau integral nu vor fi preluate de către Danube Marketing SRL ți clientului nu i se va rambursa plata efectuată.

    5.Returnarea mărfurilor către Danube Marketing SRL de către client în caz de retragere este gratuită pentru client. În acest scop, trebuie făcută mai întâi o înștiințare în scris în conformitate cu punctul 12. Garanții din Termenii și condițiile generale.

    6. Nu există drept de retragere pentru bunurile care, datorită naturii lor, nu sunt potrivite pentru returnare, care se pot strica rapid sau al căror termen de valabilitate e depășit. Dacă unul sau mai multe produse dintr-un pachet cu un set de produse ajung la client deteriorate, doar produsele deterioarate vor fi înlocuite.

Consecințele revocării

1. În cazul în care clientul revocă acest contract, Danube Marketing SRL va rambursa clientului toate plățile efectuate în legătură cu produsele revocate, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea de către client a unui alt tip de livare decât cel oferit de Danube Marketing SRL, imediat și cel târziu în termen de 14 zile de la data la care Danube Marketing SRL a primit notificarea de anulare a prezentului contract. Pentru această rambursare, Danube Marketing SRL folosește același mijloc de plată pe care clientul l- a folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a negociat în mod expres altceva cu clientul final.

2. Danube Marketing SRL poate reține rambursarea până când bunurile au fost returnate sau până când clientul a furnizat dovada că bunurile au fost returnate, în funcție de care modaliate se realizează mai rapid. Clientul trebuie să returneze sau să predea marfa către Danube Marketing SRL imediat și în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care a trimis declarația de anulare. Termenul limită este respectat dacă clientul trimite marfa înnainte de expirarea perioadei de 14 zile și aceasta se poate verifica.

3.Exemplul de formular de anulare:

Către (introduceți numele, prenumele, adresa, e-mailul)

Eu/Noi (*)revoc prin prezenta contractul încheiat de mine/noi pentru achiziționarea următoarelor bunuri (*)

Comandat pe (*)/primit pe (*)

Numele consumatorului/consumatorilor

Adresa consumatorului(ilor), inclusiv codul poștal și orașul

Date de contact ale consumatorului: Telefon, E-mail

Semnătura consumatorului/ilor (doar dacă notificarea se face pe hârtie)

Data

Fotografiile atașate ale produsului și ambalajului distrus, fotografii ce sunt absolut esențiale. Dacă nu sunt trimise, produsele nu pot fi schimbate.

(*) Se șterge asterixul și se completează după caz, sau nu se completează, după caz.

 

VI. Livrările

1. Marfa se livrează exclusiv din depozitul central la adresa de livrare furnizată de client. În cazul în care clientul este consumator, locul efectuării livrării este adresa de livrare furnizată de client. În magazinul online DANUBE MARKETING SRL, clientul va găsi informații despre disponibilitatea bunurilor pe care le-a comandat. Danube Marketing SRL subliniază că toate informațiile privind disponibilitatea, expedierea și livrarea produselor sunt doar estimative și sunt doar orientative, întrucât mărfurile sunt vândute și prin alte canale.

2. În cazul în care Danube Marketing SRL ia cunoștință în timpul procesării unei comenzi că produsele comandate de client nu sunt disponibile, clientul va fi informat despre această împrejurare în scris prin e-mail și, sub rezerva acordului consumatorului, se va proceda la înlocuirea sau schimbul produsului cu un produs similar.

3. Produsele comandate sunt livrate printr-un serviciu de curierat extern. Livrarea se poate face în orice zi lucrătoare (de luni pânâ vineri, cu excepția cazului în care este sărbătoare legală) în timpul programului normal de lucru.

4. În cazul în care clientul este persoană fizică, riscul de transport este suportat de serviciul de curierat sau de firma de logistică. În cazul în care clientul a încheiat el însuși un contract de transport fără a utiliza una dintre opțiunile de furnizori propuse de Danube Marketing SRL, riscul este deja transferat transportatorului selectat în momentul predării mărfii.

5. Pe de altă parte, în cazul în care clientul este antreprenor, riscul trece către client de îndată ce Danube Marketing SRL a predat mărfurile transportatorului sau persoanei responsabile cu efectuarea expedierii.

 

VII. Prețuri

1.Prețurile mărfurilor oferite în magazinul online Danube Marketing SRL sunt prețuri brute în euro și nu includ toate taxele legale precum și taxele de trasnport pentru livrările în România. Orice costuri de ambalare și transport nu sunt incluse.

2. Prețurile oferite se bazează pe costurile la momentul în care prețul a fost cotat pentru prima dată. În cazul în care costurile se modifică înnainte ca clientul să plaseze o comandă, Danube Marketing SRL are dreptul să ajusteze prețurile în consecință. Prețurile obligatorii sunt afișate în magazinul Danube Marketing SRL după ce marfa a fost selectată în coșul de cumpărături și sunt afișate în confirmarea scrisă a comenzii emisă de Danube Marketing SRL în momentul plasării unei comenzi.

3. Clientul suportă toate costurile aferente transportului. Costurile de livrare sunt afișate la comandă în magazinul online Danube Marketing SRL după selectarea mărfurilor din coșul de cumpărături și sunt afișate și în confirmarea comenzii transmisă în scris de Danube Marketing SRL la plasarea comenzii.

4. La trimiterea mărfurilor în țări din afara Uniunii Europene se pot aplicca taxe vamale suplimentare, care nu sunt incluse în preț și trebuie suportate de client. În plus, astfel de livrări pot fi efectuate doar de către Danube Marketing SRL dacă nu există obstacole legale sau logistice disproporționate în calea livrării.

5. În cazul în care un client este în situația de nerespectare a plății, chiar dacă clientul nu plătește din vina proprie, clientul se obligă să plătească taxele somării rezultate și dobânda la rata actuală de 9,0% pe an, plus impozitul pe vânzări de pătit. Toate costurile suportate de agenția de colectare însărcinată să încaseze creanța și facturate către Danube Marketing SRL vor fi suportate de clientul care se află în întârziere de plată, cu condiția ca aceste costuri să fie rezonabile și necesare pentru o urmărire judiciară adecvată.

6. Plățile sunt mai întâi creditate din dobândă și costuri. Fiind de acord cu Termenii și Condițiile Generale, clientul este de acord ca, în caz de neplată, Danube Marketing SRL să furnizeze numele (inclusiv numele anterioare), sexul adresa, profesia, soldul restant și datele de logare agențiilor de colectare a creanțelor autorizate.

VIII. Compensare

1. Compensarea către client este posibilă numai dacă cererile sale financiare au fost stabilite de o instanță sau au fost recunoscute de către Danube Marketing SRL

IX. Păstrarea titlului de proprietate

1. Bunurile rămân proprietatea Danube Marketing SRL până când toate bunurile din aceeași comandă au fost achitate integral.

X. Prelucrarea datelor

1. Clientul este de acord ca datele furnizate de acesta în comandă (salut, titlu, nume, prenume, data nașterii, stradă, număr, etaj, apartament, sector, oraș, județ, țară, număr de telefon, adresă de e-mail, detalii bancare) furnizate către Danube Marketing SRL sunt prelucrate în scopul stocării. Mai mult de atât, datele sunt stocate ți păstrate de Danube Marketing SRL pentru onorarea comenzilor, facturare, formularea pretențiilor contractuale, în scopuri de service clienți și pentru trimiterea de e-mailuri publicitare.

2. În plus, clientu este de acord să primească mesaje de la Danube Marketing SRL despre produsele sale, ofertele curente și alte informații legate de companie prin intermediul e-mail-urilor publicitare, în spcial newslettere.

3. Pe acest site, tehnologiile sunt folosite pentru a colecta șistoca date în scopuri de amrketing și optimazare. Din aceste date, profilurile de utilizatori sunt create sub pseudonim. Cookie-urile pot fi folosite. Cookie-urile sunt fișiere text mici care sunt stocate local ăn memoria cache a browserului de internet al vizitatorului site-ului web. Cookie-urile permit recunoșterea browserului de internet. Datele colectate ăn acest fel nu sunt folosite pentru a identifica personal vizitatorul acestui site web și nu sunt combinate cu date personale despre purtătorul pseudonimului. Datele sunt colectate exclusiv în scopurile proprii ale Danube Marketing SRL și nu sunt transmise unor terși. Clientul are dreptul de a-și revoca în orice moment consimțământul pentru prelucrarea datelor și pentru primirea de e-mail-uri publicitare prin e-mail sau scrisoare către Danube Marketing SRL.

4. În cazul în care datele personale stocate despre client sunt incorecte, acestea vor fi corectate imediat după ce clientul a dat o notificare scrisă.

5. Declarația de protecție a datelor a Danube Marketing SRL în versiunea curentă valabilă este parte integrată a termenilor și conițiilor generale.

XI. Garanții

1. În cazul în care bunurile sunt defecte, Danube Marketing SRL este obligată, la alegerea clientului, să remedieze defectul sau să livreze marfuri noi fără vicii, dar numai mărfurile care prezintă defectul. Un set nu va fi înlocuit automat dacă doar o parte a mărfurilor este defectă. Prevederile legale privind garanția se aplică, cu excepția cazului în care se convine altfel în acești Termeni și Condiții Generale. Acest acord trebuie să fie în scris.

2. Danube Marketing SRL are dreptul de a refuza tipul de prestație suplimentar selectat, dacă acesta poate fi realizat doar cu costuri disproporționate și dacă celălalt tip de performanță suplimentară nu ar atrage dezavantaje semnificative pentru client. În cazul în care executarea suplimentară eșuează, clientul poate alege să se retragă din contract sau să solicite o reducere a prețului de achiziție.

3. Promisiunile și/sau declarațiile, cum ar fi utilitatea sau proprietățile speciale ale produselor, nu sunt obligatorii și nu reprezintă o asigurare expresă a proprietăților specifice dacă nu sunt făcute în scris.

4. Abaterile legate de producție, comerciale sau minore, abaterile de ordin tehnic de calitate, culaore și mărime ale materiilor prime utilizate, precum și modificările de gust, culare și ambalaj, nu constituie vicii de garanție sau neîndeplinirea contractului.

 

XII. Limitarea răspunderii

1. Cu excepția vătămării vieții, a corpului și a sănătății unei persoane, Danube Marketing SRL este răspunzătoare numai pentru prejudiciile care pot fi atribuite unui comportament inteționat sau grav neglijent. Acest lucru se aplică ți daunelor indirecte, cum ar fi profitul pierdut în special. Cererile de despăgubire în cazuri de neglijență ușoară sunt excluse.

XIII. Alegerea legii și a locului de jurisdicție

 

1. Relația contractuală și toate pretențiile care decurg din acestea sunt supuse sistemului juridic al României cu excluderea Convenției ONU de vânzare.

XIV. Clauze de separare și dispoziții finale

1. În cazul în care prevederile individuale ale acestor Termeni și Condiții Generale sunt ineficiente sau inaplicabile sau devin ineficiente sau inaplicabile după încheierea contractului, valabilitatea celorlați Termeni și Condiții Generale va rămâne neafectată. Prevederea nulă sau inaplicabilă și executorie ale cărei efecte se aproprie cel mai mult de obiectivul economic urmărit de părțile contractante cu prevederea invalidă sau inaplicabilă. Prevederile de mai sus se aplică în mod corespunzător în cazul în care Termenii și Condițiile Generale se dovedesc a fi incomplete.

2. Locul efectuării este sediul social al Danube Marketing SRL dacă clientul este antreprenor.

3. Cerere scrisă prin e-mail la office@marketing-a.com

 

Valabilitate de la: 30.06.2022

en_USEnglish