fbpx

Întrebări frecvente

CALITATEA DE MEMBRU

Cum pot deveni membru?

Puteți deveni membru făcând click pe pictograma “Membru”, din colțul din dreapta sus al paginii de pornire și completând informațiile necesare.



Ce ar trebui să fac dacă am uitat parola?

Puteți introduce adresa de e-mail înregistrată pe site, în secțiunea “PAROLĂ UITATĂ”. Veți primi pe e-mail link-ul pentru reînnoirea parolei.



Cum pot actualiza informațiile mele de membru?

După ce vă conectați, puteți actualiza infomațiile, făcând click pe “Contul meu”, situat în partea dreaptă sus a paginii de pornire.



Cum procedez dacă am o întrebare diferită față de cele menționate aici?

Puteți trimite întrebările dumneavoastră completând formularul de Contact. Faceți click pentru a completa.



PRODUSE SI CAMPANII

Cum pot fi informat despre noile promoții?

Puteți afla informații despre campaniile noastre urmărind site-ul nostru, pagina de Facebook, pagina de Instagram și Twitter. De asemenea, puteți selecta că doriți să fiți notificat/ă prin e-mail despre campanii, făcând clic pe link-ul “Setările notificare“, în secțiunea contul meu.



Cum pot afla caracteristicile produselor?

În câmpul “Informații despre produs”, găsiți detalii despre caracteristicile produselor. Pentru produsele pentru care nu găsiți informații detaliate ne puteți contacta folosind secțiunea de contact.



În cât timp este livrată comanda?

Comanda dumneavoastră va fi livrată in termen de 5 zile lucrătoare. În situații speciale acest termen se poate prelungi până la 7 zile lucrătoare. Vă rugăm să luați în considerare faptul că timpul de livrare se poate prelungi în perioadele de sărbători ( Ajun de An Nou, Crăciun, Paște etc.)





Cum procedez dacă am o întrebare diferită de cele menționate aici?

Puteți trimite întrebările dumneavoastră completând formularul de Contact. Faceți click pentru a completa formularul.



COMANDA SI PLATA

Cum procedez pentru a comanda online?

Puteți face cumpărături online adăugând produsele care vă plac în coșul de cumpărături. Când ați terminat cumpărăturile, puteți plasa în siguranță comanda completând pașii de livrare și plată pentru achiziție, făcând click pe butonul “CUMPĂRĂTURI COMPLETE” de pe ecranul care se deschide.



Care sunt opțiunile de plată?

Puteți face cumpărături cu încredere folosind cartea de credit sau serviciul de plată la livrare.



Cum pot afla starea comenzii mele?

După conectare, mergeți la secțiunea “Comenzile mele” pentru a putea verifica toate informațiile despre comenzile dumneavoastră. Atunci când comanda este expediată, puteți urmări, de asemenea, starea de expediere a comenzii introducând detaliile comenzii și făcând click pe numărul de expediere.



Când primesc factura pentru comanda mea?

Factura electronică pentru comenzile dumneavoastră este pregătită în aceeași zi lucrătoare sau în următoarea zi lucrătoare și trimisă electronic pe adresa dumneavoastră de e-mail. Veți primi împreună cu produsele și avizul pentru comandă.

Cum procedez dacă am o întrebare diferită de cele menționate aici?

Puteți trimite întrebările dumneavoastră completând formularul de Contact. Faceți click pentru a completa formularul.



LIVREARE DE PRODUSE SI TRANSPORT

În câte zile ajunge comanda mea?

Comenzile dumneavoastră sunt pregătite și livrate în termen de 5 zile lucrătoare de la data la care comandați. Timpul de livrare al comenzii poate varia în funcție de adresa de livrare. În zilele de sărbătoari legale nu se fac livrări de către compania de transport.



Pot urmări starea de livrare a comenzii mele?

În momentul în care comanda dumneavoastră va fi preluată de către curier, veți fi informat prim SMS și veți primi e-mail cu detaliile de livrare. Dacă aceste informații nu pot fi accesate, puteți verifica și secțiunea “COMENZILE MELE”, unde în detaliile comenzii puteți afla informații despre expediere.



Produsele din comanda mea au sosit defecte. Ce pot să fac?

Vă rugăm să trimiteți cererea dumneavoastră prin completarea formularului “Contactați-ne”. Dacă produsul este disponibil în stocurile noastre, avem posibilitatea de a vă retrimite același produs . În cazul în care produsul nu se află în stocul nostru, vă vom returna contravaloarea produsului. Pentru returnare, produsul nu trebuie să fie utilizat, se va ambala în cutia originală și se va completa formularul de retur livrat împreună cu comanda dvs.



Comanda mea este incompletă/greșită. Cum pot proceda?

Vă rugăm să ne contactați completând formularul de contact, iar dacă produsul se află în stocul nostru putem trimite produsul lipsă/greșit. Trebuie să predați produsul greșit curierului și să primiți produsul corect. Dacă produsul nu se află în stoc, vă vom returna contravaloarea produslui.



Cum procedez dacă am o întrebare diferită de cele menționate aici?

Puteți trimite întrebările dumneavoastră completând formularul de Contact. Faceți click pentru a completa formularul.



ANULAREA COMENZII SI RETUR

Doresc să anulez comanda. Cum pot proceda?

În secțiunea „Comenzile mele pur și simplu faceți clic pe butonul de trimitere selectând “return/cancel” pentru comanda pe care o veți anula. În cazul în care produsele dumneavoastră sunt pregătite pentru livrare de către firma de curierat, va veni un avertisment “Non-anulare”, caz în care puteți returna întreaga comandă sau o parte după primirea acesteia.



Vreau să returnez comanda. Cum pot proceda?

Puteți face retur trimițând produsele la adresa depozitului nostru fără a plăti transportul. Puteți solicita returul introducând datele comenzii în secțiunea “Comenzile mele”, selectând “Retur/Anulare”. Trebuie să completați “Formularul de returnare” trimis împreună cu comanda dumneavoastră și să le livrați prin curier.



Cum procedez dacă am o întrebare diferită de cele menționate aici?

Puteți trimite întrebările dumneavoastră completând formularul de Contact. Faceți click pentru a completa formularul.

en_USEnglish